Έξυπνοι τρόποι και μυστικά στην διατροφή για να πετύχετε καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου παράλληλα με την λήψη της αγωγής

Αν έχετε σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 θα πρέπει να κάνετε έξυπνες επιλογές στα γεύματά σας. Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγετε την συχνή και μεγάλη κατανάλωση τροφών που κάνουν γρήγορη αύξηση του σακχάρου όπως είναι το άσπρο ψωμί , τα αναψυκτικά με σάκχαρη, το ρύζι, τα ζυμαρικά, οι πατάτες, τα έτοιμα συσκευασμένα γρήγορα γεύματα και τα σνακ.

Ακόμα και αν δεν έχετε σακχαρώδη διαβήτη αυτές οι τροφές μπορεί να σας οδηγήσουν σε αντίσταση στην ινσουλίνη, κάτι που σημαίνει ότι ο οργανισμός παράγει ινσουλίνη η οποία όμως δεν δρα γρήγορα και αποτελεσματικά με αποτέλεσμα το σάκχαρο σας μετά το φαγητό να μην επανέρχεται γρήγορα όπως θα έπρεπε στις δυο ώρες στα φυσιολογικά επίπεδα.